Cílem firmy je vyrábět inovativní a funkční vybavení, a to se určitě daří – své příznivce si našla napříč generacemi a v průběhu let získala mnoho významných ocenění. V současné době se výrobky Fjällräven prodávají ve více než 20 zemích.
Právě příroda a životní prostředí je to, co kromě spokojenosti zákazníka leží tvůrcem batohů Fjällräven na srdci. Motto „Nezanechat žádné stopy“ se jim stalo mantrou. Své výrobky proto navrhují tak, aby byly nejen funkční, ale také vydržely co nejdéle a měly nadčasový design.
Ke zdrojům je však šetrná i samotná výroba – zlepšování výrobních procesů, vybírání vhodných surovin a snižování spotřeby vody, energií a chemikálií jsou naprostou samozřejmostí. Kromě strategie „Reduce, reuse, recycle“, používají například pouze impregnaci bez fluorocarbonu (PFC), který životnímu prostředí jednoznačně škodí.
Společnost Fjällräven se také již mnoho let angažuje při ochraně zvířat, zejména ohrožené skandinávské lišky polární, která je ztvárněna iv jejich logu. Té hrozí vyhynutí především kvůli překrásné kožešině, která je lákadlem pro lovce poháněné poptávkou módního průmyslu.
Nadčasové batohy Kanken kromě pěkného a funkčního designu má i jiné poslání – šetřit záda dětí i dospělých. Původně byl vyvinut pro školáky v roce 1978, kdy byly populární tašky přes rameno a tak se také zvyšoval počet dětí se zdravotními problémy. Batoh Kanken je stále populární a lze jej označit za vynikající volbu na cestu do školy, pohyb v přírodě, ježdění na kole do práce. Jsou vyrobeny z odolného a lehkého materiálu Vinylon F.
Filter by:
Clear All